sobota, 15 marca 2014

Witam :)

 
   Cassie miała trudne dzieciństwo, podczas którego była wielokrotnie wyrzucana ze szkół za złe sprawowanie.  Nagle w jej życiu pojawił się uroczy chłopak o imieniu Joseph. Skrywał mroczny sekret... Razem wpadają w wir tajemniczych zdarzeń, których sami do końca nie rozumieją, a ich młode umysły nie są w stanie tego udźwignąć. Ich losy splatają się, a między nimi rodzi się nowe uczucie. Magiczna więź rozkwita wraz z wzrastającym niepokojem. 


   To będzie moja druga przygoda z pisaniem i mam nadzieję, że się Wam spodoba! Notki będą się pojawiać regularnie (co tydzień), a akcja będzie się rozwijała dość szybko. Uzasadniona krytyka zawsze mile widziana, ponieważ jestem dopiero początkującą bloggerką :) Do założenia tego bloga zainspirowały mnie moje dwie przyjaciółki: Indie Black oraz A Alexa <3 Bardzo Wam dziękuję :**
   Zapraszam do czytania, obserwowania i komentowania! Miłej zabawy :)

Kochać i tracić, pragnąć i żałować
upadać boleśnie i znów się podnosić
Krzyczeć tęsknocie "precz!" i błagać "prowadź!"
Oto jest życie: nic, a jakże dosyć...

Zbiegać za jednym klejnotem pustynie
Iść w toń za perłą o cud urodzie 
Ażeby po nas zostały jedynie 
Ślady na piasku i kręgi na wodzie.
Leopold Staff


Patrycja 

6 komentarzy:

  1. Omomomom ^_____^ Zapowiada się fantastycznie (nie to, żebym wcześniej widziała tę notkę, NO SKĄD xd) A ten wiersz *u* mrau, też go nie widziałam :D Obiecuję, że będę wytykać ci błędy, radzić, czasem opieprzać, wspomagać i wgl <3 Czekam na rozdział pierwszy!!!!
    BUZIAL ;**
    Alexisss ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha dzięki :) pierwszy rozdział powinien pojawić się już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bedzie cudowne *_* juz to kocham i sie uzalezniam :P
    Buziaki, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i mam nadzieję, że nastepne rozdziały również Ci się spodobahą :)

      Usuń
  4. fajnie się zaczyna :))
    czekam na pierwszy rozdział♥
    link do mojego bloga w zakładce spam :P
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że cała historia Ci się spodoba :)

      Usuń